Skocz do zawartości

Timon1545

 Admin Surf
  • Zawartość

    32
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    1

Zawartość dodana przez Timon1545

  1. Timon1545

    [Zabawa]Czy potrafisz ?

    Tak Czy potrafisz ugotowac zupe z szyi kaczki?
  2. Na Nie totalne nie -SM *NAPEWNO FAKE* -gt co to wgl jest za czas 150m wez - samo to ze nie masz mutacji to jedno ale zeby mikro nie miec to odpadasz odrazu - prime niewiadomo przypuszczam ze nie ma - aktywnosc chyba mala jesli grasz kilka dni i 150m jak dla mnie podanie napisane dla beki badz dla zabawy od razu mozna odrzucac @ Zorix @ [email protected] T o d o r o k i ( nie spelnia wymagan )
  3. Timon1545

    Skojarzenia

    woodstock 2019
  4. na nie -prime +/- gt +/- wiek - sm ( ciagle sie zmienia :D) - skladka
  5. na tak (za okresem probnym) -wiek +sm +prime +mutacja (odziwo) + aktywnosc + skladki
  6. na tak nie ma tu sie co rozpisywac przeciez kazdy go zna
  7. Na NIE - wiek +/- mutacja +/- sm + prime + skladki + aktywnosc - konto zrobione pod podanie - jestes na serwerze mniej niz tydzien
  8. nie chce mi sie wypowiadac ale jestem na nie + dobrze znany sm ( trolling admina ) +/- aktywnosc +/- wiek + prime + mutacja - wypowiadanie sie pdo wlasnym podaniem - za krotki czas od podania - doswiadczenie + skladki - podanie wyglada jak ctrl + v
  9. moim zdaniem pomimo tego ze ulepszenia są droższe to nie zmienia czasu sezonu wręcz go skróca nwm jak ale restart powinien być co 2 - 3 tygodnie. Proponuje restart zrobić w piątek o godzinie 16:00 @ Zorix
  10. Na NIE + wiek + prime + aktywnosc + mutacja +/- sm - gt *chlop ledwo nabil godziny i odrazu na admina*
  11. + mutacja - wiek + sm - prime + aktywność + znam go wiem ze mógłby być adminem jestem za okresem próbnym ponieważ duży minus to jest wiek ale wiem że anon może być dobrym adminem
  12. Ogólnie wypowiadałem się już o tym na dc ale jeśli nie potrafisz czytać to napisze tutaj 1. Widziałem że piszesz na [email protected] i nawet gracz " home sweet home alabama " z którym rozmawiałem na dc powiedział mi o tym że typek dziwny. 2. Dałem mu muta z powodem * ojoj * bo nadużywał mikrofonu i w pewnym momencie zaczął powtarzać ojoj więc dałem mu taki powód ( wiem że nie powinienem ) ale podczas rozgrywki mówiłem że nadużywał mikrofonu . 3. Obserwowałem go aż pewien gracz na czacie głosowym mówi " admin bo ten typ jest odpalony daj mu bana " gdzie chłop odrazu offnoł więc dalej obserwo
  13. dla mnie git ale nie helper tylko moderator
  14. NA DUZE TAK +czas +staż +chec do pomocy
  15. Na NIE - napewno nie sm na 6 -/+ gt - czasami poleci rage a nie wiadomo co wtedy zrobi - wiek * napewno nie 16 lat* - łamanie regulaminy + aktywnosc
  16. Jestem altruiztą ( Zdecydowanie )
  17. na big tak +wiek +doświadczenie +prime ( dobry admin na surfie )
  18. jestem adminem na surfie ale bywam czasem na mirage więc mogę się wypowiedzieć tak : fajny gracz znam go jak dla mnie powinien być adminem +/- wiek + sm + doswiadzczenie +/- czas ale do nadrobienia + mutacja na tak ( nie bedzie kajzera pluła nam w twarz )
  19. Timon1545

    Darmowy Vip za follow'a

    follow jest ale nic za to nie chce jak hytry (chyba ze rpgi na surfa )
  20. nie zawsze są obecni bo nawet jeśli było by 20 adminów nie zawsze byli by aktywni
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie