Jump to content
Sign in to follow this  
`Misia

Regulamin Forum R2S.

Recommended Posts

logo.png.cb85d9569dfa9712b4c035835fe396d

Oficjalny Regulamin sieci Road2Skill.eu

1. Zasady Ogólne.
1.1. Rejestracja na forum wiąże się z automatycznym zaakceptowaniem regulaminu oraz obowiązkiem przestrzegania go.
1.2. Administracja zastrzega sobie prawo do zmiany owego regulaminu w dowolnym momencie bez musu poinformowania o zmianach.
1.3. Na jednego użytkownika przypada jedno konto. Posiadanie większej ilości kont, tzw. MultiKonto, grozi banem permanentnym na wszystkie konta użytkownika. Tym samym z jednego konta może korzystać tylko jedna osoba.
1.4. Administracja forum nie odpowiada za treści umieszczane przez użytkowników.
1.5. Regulamin wchodzi w życie sieci wraz z jego publikacją.
1.6. Nieznajomość regulaminu wiąże się z ostrzeżeniem nadanym na użytkownika.
1.7. Niniejszy regulamin obowiązuje każdego użytkownika bez względu na rangę.

2. Tematy i Posty.
2.1. Zakazuje się umieszczania treści reklamujących konkurencję.
2.2. Zakazuje się używania konta w celach reklamowych.
2.3. Nie powielaj tematów. Przed napisaniem sprawdź za pomocą opcji 'Szukaj', czy przypadkiem taki sam temat się już nie znajduje na naszym forum. 
2.4. Przed napisaniem tematu upewnij się że piszesz go w dobrym dziale. Tematy będące w złym dziale są przenoszone do odpowiedniego działu, bądź usuwane.
2.5. Tytuł tematu musi zawierać mały opis tego, co się w nim znajduje. Musi być treściwy, zrozumiały i czytelny.
2.6. Staraj się pisać zgodnie z zasadami języka polskiego. Nie zapominaj o ortografii oraz interpunkcji.
2.7. Aby uwidocznić jakiś napis, nigdy nie używaj koloru czerwonego, oraz zielonego ponieważ jest on zarezerwowany dla Administracji sieci Road2Skill.
2.8. Odpowiedzi w  wątkach muszą być wyczerpujące. Dotyczy to, np. wypowiedzi w podaniach, gdzie musimy uzasadnić min. 3-ema argumentami swoją decyzję.
2.9. Zakazuje się prowokowania,  kłócenia, obrażania, nadmiernego przeklinania oraz używania Caps Lock'a (tzw. krzyczenie).
2.10. Posty bezsensowne, nie wnoszące nic do tematu, powtarzające się są usuwane, a ich autor zostaje nagrodzony ostrzeżeniem.
2.11. Wszelakie niejasności załatwiamy w wiadomości prywatnej.
2.12. Skargi bez dowodów są automatycznie odrzucane.
2.13. Prawo do wypowiedzi w działach z UnBanami ma tylko Administracja, UBTeam, zbanowany gracz oraz banujący admin.
2.14. Zakaz rozpowszechniania treści posiadających wirusy, pornografię, obraźliwe rzeczy, rasistowskie, łamiące polskie prawo itp..
2.15. Tematy zamykane są po 3 dniach od publikacji ostatniego posta.
2.16. Nie wypowiadamy się we własnym podaniu/prośbie o unbana. Na forum jest ogólnodostępna opcja 'edytuj'.
2.17. Podania składamy raz na 7 dni.
2.18. Zakazuje się publikowania plagiatu. Wyjątkiem jest dodanie źródła.
2.19. Udostępniając pliki do pobrania, zawsze wstaw przed publikacją link do VirusTotal, aby wykrył ewentualnego wirusa, który może się znajdować w pliku.
2.19. W podaniach na admina serwera prawo do wypowiedzi mają osoby grające na danym serwerze.
2.20. Nie spamuj podaniami, jeżeli wiesz że nie spełniasz wymagań.
2.21. Prośby i podania muszą być wypełniane za pomocą wzoru.
2.22. Zakazuje się pisania posta pod postem. 
2.23. Zakazuje się kolorowania z osobna każdej literki oraz cyfry.
2.24. Zakazuje się kopiowania i rozpowszechniania treści z forum.

3. Użytkownicy.
3.1. Używaj tego samego nicku, jaki używasz w grze. 
3.2. Każdy użytkownik traktowany jest na równi z resztą. Na sieci nikt nikogo nie faworyzuje.
3.3. Użytkownik ma prawo w każdej chwili odwołać się od nadanej kary.
3.4. Użytkownik ma obowiązek odnosić się z szacunkiem oraz kulturą. Wszelakie prowokacje są karane.
3.5. Sygnatura użytkownika powinna posiadać tylko jedną grafikę z wymiarami 500x200.
3.6. W sygnaturze/avatarze nie może się znaleźć treść marketingowa oraz grafiki, które mogą zagrażać zdrowiu, np. popsucie wzroku.
3.7. Zakazuje się udostępniania czyichś danych bez zgody owej osoby.
3.8. Nazwa nie powinna posiadać treści wulgarnych, obraźliwych, rasistowskich, reklamujących itp..
3.9. Administracja zastrzega sobie prawo do usuwania nieregulaminowych sygnatur, bądź avatarów bez musu poinformowania o tym użytkownika.
3.10. Sprawy prywatne załatwiamy tylko i wyłącznie w wiadomości prywatnej.
3.11. Zakaz zwracania uwagi innym użytkownikom o nieprzestrzeganiu regulaminu. Od tego służy opcja 'Zgłoś'.
3.12. Zakazuje się wytykania komuś błędów. 
3.13. Zakazuje się wstawiania na forum rozmów prywatnych, cudzych zdjęć itp..
3.14. Za złamanie regulaminu Administracja ma obowiązek nałożyć ostrzeżenie na danego użytkownika. Przekroczenie 6 punktów ostrzeżeń skutkuje automatycznym zbanowaniem konta.
3.15. Posiadając ostrzeżenie nie masz prawa do składania podań na jakiekolwiek stanowisko.
3.16. Każdy admin ma obowiązek odwiedzać chociaż raz dziennie forum oraz udzielać się w dziale, w którym ma posadę.
3.17. Zakazuje używania 'netural' w podaniach.
3.18. Zakazuje się namawiania innych do dawania 'Tak' w Twoim podaniu. Owe podanie w takich przypadkach jest odrzucane.
3.18. Po odrzuceniu podania, następne możesz złożyć dopiero po upływie 7 dni.
3.19. Zakazuje się proszenia o reputację. Każdy nadaje ją wtedy, gdy sądzi że dana treść była pomocna.

Regulamin jest własnością sieci Road2Skill.eu.
Zakazuje się kopiowania powyższego regulaminu oraz przywłaszczania go sobie.

  • Like 5

Share this post


Link to post
Share on other sites
Sign in to follow this  

  • Recently Browsing
    0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...