Weteran Asken Opublikowano 28 Kwietnia 2020 Weteran Weteran Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2020 Witam przygotowałem dla was myślę że pomocny poradnik Ustawienia uruchamiania Najbardziej przydatne komendy i ich opisy. Działanie Komenda Otwórz konsolę po starcie gry -console Wyłącz intro -novid Wysoki priorytet gry -high Ilość wątków -threads [number] Pełny ekran -fullscreen Gra w oknie -windowed Tryb bezramkowego okna -noborder Włącz wielowątkowość +mat_queue_mode 2 Wyłącz wsparcie dla joysticka -nojoy Tickrate 128 na serwerze lokalnym -tickrate 128 Ładuj całą mapę do RAM +cl_forcepreload 1 Wykonaj autoexec.cfg podczas startu +exec autoexec.cfg Częstotliwość odświeżania monitora -freq <rate> Wyłącz Direct3D 9Ex -nod3d9ex1 Tryb bez przemocy -lv Wyłącz elementy kosmetyczne +mat_disable_fancy_blending 1 Ogranicz cienie punktów +r_dynamic 0 Wyłącz dynamiczne oświetlenie -limitvsconst Ustaw maksymalny FPS +fps <number> Ustaw język -language <LANGUAGE> Disable entity lag +cl_interp 0 Ratio of interpolation time +cl_interp_ratio 2 Turn on interploation locally +cl_interpolate 1 Maksymalna prędkość internetu dla CS:GO -rate 786432 Rekomendowane ustawienia dla dobrego PC i sieci po kablu LAN. +cl_interp 0 +cl_interp_ratio 1 +cl_interpolate 1 -rate 786432 -language pirate -threads 8 -high -nod3d9ex -console -novid -nojoy -tickrate 128 -fullscreen +exec autoexec.cfg +cl_forcepreload 1 +mat_queue_mode 2 Tworzenie autoexec.cfg Najprostszy sposób na stworzenie pliku autoexec.cfg. Pamiętaj o dodaniu "+exec autoexec.cfg" do ustawień uruchamiania CS:GO. Otwórz Notepad.exe Wklej: host_writeconfig /// ZOSTAW NA DOLE PLIKU soundscape_flush /// ZOSTAW NA DOLE PLIKU WciśnijCtrl+S Zapisz jako autoexec.cfg na Pulpicie. Otwórz Steam. Otwórz Bibliotekę. Naciśnij prawym przyciskiem myszy na CS:GO, wybierz "Właściwości". Otwórz zakładkę "Pliki lokalne". Kliknij "Przeglądaj pliki lokalne". Otwórz folder "csgo". Otwórz folder "cfg". Skopiuj autoexec.cfg z Pulpitu do tej lokalizacji. Teraz możesz dodawać bindy. Pamiętaj, że "host_writeconfig" i "soundscape_flush" zawsze muszą być na końcu pliku. Włącz konsolę Otwórz CS:GO Kliknij Opcje Wybierz "Ustawienia gry" Ustaw "Włącz konsolę deweloperską" na "Tak" Otwórz konsolę klikając "~" (lew górna część klawiatury) Podstawy bindowania - krótki poradnik Gdy przycisk naciśnięty wykonaj coś bind h say_team HELLO" Gdy naciśniesz "H" na czacie drużynowym w grze napiszesz "HELLO". Zmiana wartości między dwoma różnymi Użyj słowa "toggle" i napisz między jakimi wartościami komenda ma się przełączać. Na przykład ta komenda będzie przełączała się między wartościami "0" i "1". bind o "Toggle cl_righthand 0 1" Zmieniaj wartość zwiększając j. bind <key> "incrementvar <komenda> <wartość początkowa> <wartość końcowa> <o ile zwiększyć>" n.p bind "p" "incrementvar cl_radar_scale 0.25 1.0 0.05" Wiele komend Jeśli chcesz wykonać wiele komend używając jednego przycisku, zapisz je w jednej linii oddzielając średnikiem. bind "p" "cl_showfps 1; cl_showpos 1" Aliasy Aliasy przydają się, gdy potrzebujesz wykonać daną czynność tylko na czas wciśnięcia przycisku. Wybrane komendy zostaną wykonane przy wciśnięciu, a inne po puszczeniu przycisku. Wypisz listę bindów Żeby zobaczyć listę używanych bindów i ich klawiszy, wpisz w CS:GO tą komendę: key_listboundkeys Właściwości interfejsu Tymi bindami zmienisz położenie i właściwości interfejsu w grze. BindToggle <KEY> cl_drawhud 0 1 // ukryj / pokaż hud bindToggle <KEY> cl_hud_playercount_pos 0 1 // położenie miniaturej graczy (góra/dół) bindToggle <KEY> cl_hud_playercount_showcount 0 1 // ukryj / pokaż awatary (opóźnienie 5 sekund) bind <KEY> "incrementvar hud_scaling 0.5 0.95 0.05" // skala hud bind <KEY> "incrementvar safezonex 0.85 1 0.05" // pozycja hud w osi x bind <KEY> "incrementvar safezoney 0.85 1 0.05" // pozycja hud w osi y bind <KEY> "toggle cl_righthand 0 1" // zmiana dłoni prawa / lewa Zmiana dłoni przy chodzeniu na boki bind a "+moveleft; cl_righthand 1" bind d "+moveright; cl_righthand 0" Broń, nóż i granaty Przytrzymaj przypisany klawisz i numery 1-5 by kupować granaty. alias +keybuygrenade "altbuy1;altbuy2;altbuy3;altbuy4;altbuy5" alias -keybuygrenade "standard1;standard2;standard3;standard4;standard5" // key + 1 --> flesh // key + 2 --> smoke // key + 3 --> odlamkowy // key + 4 --> zapalajacy // key + 5 --> decoy alias standard1 "bind 1 slot1" alias standard2 "bind 2 slot2" alias standard3 "bind 3 slot3" alias standard4 "bind 4 slot4" alias standard5 "bind 5 slot5" alias altbuy1 "bind 1 buy_flashbang" alias altbuy2 "bind 2 buy_smokegrenade" alias altbuy3 "bind 3 buy_hegrenade" alias altbuy4 "bind 4 buy_moloinc" alias altbuy5 "bind 5 buy_decoy" alias buy_decoy "buy decoy" alias buy_moloinc "buy molotov; buy incgrenade" alias buy_flashbang "buy flashbang" alias buy_hegrenade "buy hegrenade" alias buy_smokegrenade "buy smokegrenade" bind <KEY> +keybuygrenade Scrollowanie po granatach po wciśnięciu ALT Po puszczeniu przycisku do scrolla przypisane jest skakanie. alias +grenadescroll "slot4;bind "MWHEELUP" invnextgrenade" alias -grenadescroll "slot1;bind mwheelup +jump;bind mwheeldown +jump" bind alt +grenadescroll Odbicie granatu od podłogi. Przytrzymaj lewy przycisk myszy, naciśnij ALT aby skoczyć i puść ALT aby rzucić granat. alias +bouncethrow +jump alias -bouncethrow "-jump; -attack" bind alt +bouncethrow Szybkie przełączanie noża / QuickQ alias +quickq "slot3" alias -quickq "lastinv" bind <KEY> "+quickq" Fake flash Nie musisz wyciągać pistoletu aby go wyrzucić. Wystarczy, że klikniesz jeden klawisz, a wróg będzie myślał, że rzuciłeś flesha i się odwróci. Wtedy masz szansę go zabić. bind <KEY> "use weapon_knife;use weapon_elite; use weapon_p250; use weapon_hkp2000; use weapon_glock; use weapon_tec9; use weapon_fiveseven; use weapon_deagle; drop;slot1" Pop flash Wybierz flasha, kliknij przypisany do binda przycisk. Postać zacznie iść do tyłu. Puść klawisz aby rzucić granat z najmniejszą siłą (jak na prawym przycisku myszy) alias +popflash "+attack2; +back" alias -popflash "-back; -attack2" bind <KEY> +popflash Ustawienia radaru bind <KEY> "incrementvar cl_hud_radar_scale 0.8 1.3 0.1" // wielkość bind <KEY> "incrementvar cl_radar_scale 0.25 1 0.15" // powiększenie Audio Zwiększ głośność podczasz shiftowania Głośność gry musi być mniejsza od makymalnej alias +loudsteps "incrementvar volume 0 2 0.5;+speed" alias -loudsteps "incrementvar volume 0 2 -0.5;-speed" bind SHIFT +loudsteps Inne Przydatne. //Numery po 5 bind "6" "ignoremsg" // ukryj wiadomosci czatu bind "7" "ignorerad" // ukry wiadomosci radia bindtoggle "8" cl_showpos 0 1 // sprawdz pozycje bind "9" "incrementvar cl_showfps 0 4 1" // 4 tryby pokazywania FPS bindToggle 0 gameinstructor_enable // instruktor bind "\"" noclip // latanie // Czyszczenie krwi podczas poruszania bind w "+forward;r_cleardecals" bind s "+back;r_cleardecals" bind a "+moveleft;r_cleardecals" bind d "+moveright;r_cleardecals" // Numeryczna bind kp_leftarrow key_listboundkeys // pokaz bindy BindToggle kp_home sv_showimpacts 0 1 // pokaz uderzenia (wymaga sv_cheats 1) BindToggle kp_uparrow sv_showimpacts_penetration 0 1 //info o uderzeniach (wymaga sv_cheats 1) bindToggle kp_pgup sv_infinite_ammo 0 1 // nieskonczona amunicja (wymaga sv_cheats 1) bind kp_5 "toggle host_timescale 1 20" //szybsze smoke (wymaga sv_cheats 1) bind kp_slash "incrementvar r_drawothermodels 0 2 1" //x-ray (wymaga sv_cheats 1) bind <KEY> "use weapon_c4; drop; lastinv" //szybki bomb drop Zaawansowane bindy Oznaczenia ↓ - przycisk naciśnięty ↑ - przycisk puszczony Jeżeli chcesz użyć jakiegokolwiek skryptu z [X] w nazwie musisz dodać ten kod na początek swojego autoexec.cfg. Inaczej bindy nie zadziałają! developer "1" con_enable "1" con_filter_enable "2" con_filter_text "Damage Given" con_filter_text_out "Player:" alias "reset_filter" "con_filter_text Damage Given" Podczas zmiany trybów, wybrany tryb jest pokazywany w lewym górnym rogu ekranu. Nie jest możliwa ręczna zmiana czcionki ani jej wielkości. Menu szybkiego kupowania ↓ kliknij klawisz aby otworzyć menu. Teraz kliknij klawisz 1-5 aby kupić wybrany granat. ↓ kliknij ponownie aby przypisać bronie do klawiszy 1-5. alias enablecon "con_filter_enable 2" alias disablecon "con_filter_enable 0" alias "buykey_filter" "con_filter_text BKEY_" alias "+buykeyset" "buykey_filter;disablecon" alias "-buykeyset" "changemodebuy" alias echoprint "echo BKEY_______________________________[1]_[_Flashbang_]; echo BKEY_______________________________[2]_[_Smoke_genade_]; echo BKEY_______________________________[3]_[_HE_Grenade_]; echo BKEY_______________________________[4]_[_Molotov_]; echo BKEY_______________________________[5]_[_Decoy_] alias altbuygrenade0 "alias changemodebuy altbuygrenade1;clear;buyswitch1;buyswitch2;buyswitch3;buyswitch4;buyswitch5;echo BKEY__________________________BUY_MENU_[_ENABLED_];echoprint;reset_filter;enablecon" alias altbuygrenade1 "bstandard1;bstandard2;bstandard3;bstandard4;bstandard5;clear; alias changemodebuy altbuygrenade0;reset_filter;enablecon; echo BKEY_MENU[_DISABLED_]" alias bstandard1 "bind 1 slot1" alias bstandard2 "bind 2 slot2" alias bstandard3 "bind 3 slot3" alias bstandard4 "bind 4 slot4" alias bstandard5 "bind 5 slot5" alias buyswitch1 "bind 1 buy_flashbang" alias buyswitch2 "bind 2 buy_smokegrenade" alias buyswitch3 "bind 3 buy_hegrenade" alias buyswitch4 "bind 4 buy_molotov" alias buyswitch5 "bind 5 buy_decoy" alias buy_decoy "buy decoy" alias buy_molotov "buy molotov; buy incgrenade" alias buy_flashbang "buy flashbang" alias buy_hegrenade "buy hegrenade" alias buy_smokegrenade "buy smokegrenade" altbuygrenade1 bind <KEY> +buykeyset Ulepszony JumpThrow Wybierz granat, przytrzymaj lewy klawisz myszki, a następnie naciśnij klawisz przypisany do tego skryptu aby rzucić granat. Tryby Jumpthrow: Normalny: skok i rzut Extended: skok i rzut z kucnięciem. Lekko wydłuża zasięg. Extended+: skok, kucnięcie oraz podejście do przodu. Znacznie wydłuża zasięg. alias "+jumpduck" "+jump;+duck" alias "-jumpduck" "-jump;-duck" alias "+jumpThrow" "+jump; -attack" alias "-jumpThrow" "-jump" alias "+extThrow" "+jumpduck; -attack" alias "-extThrow" "-jumpduck" alias "+extPlusThrow" "+forward; +jumpduck; -attack" alias "-extPlusThrow" "-jumpduck; -forward" alias "throwmodeswitch_filter" "con_filter_text JUMPTHROW_MODE" alias "+changethrowmode" "throwmodeswitch_filter" alias "-changethrowmode" "jumpswitch" alias "throwmode0" "bind <<KEY>> +jumpthrow;clear; playvol buttons\blip2 0.4; alias jumpswitch throwmode1; echo JUMPTHROW_MODE[__NORMAL__]; reset_filter" alias "throwmode1" "bind <<KEY>> +extThrow;clear; playvol buttons\blip1 0.4; alias jumpswitch throwmode2; echo JUMPTHROW_MODE[__EXTENDED__]; reset_filter" alias "throwmode2" "bind <<KEY>> +extPlusThrow;clear; playvol buttons\blip1 0.4; alias jumpswitch throwmode0; echo JUMPTHROW_MODE[__EXTENDED+__]; reset_filter" throwmode0 bind "<KEY>" "+changethrowmode" <KEY> jest używany do zmiany trybów. <<KEY>> jest używany do rzucania granatów. Pamiętaj że w tym skrypcie są trzy "<<KEY>>", które trzeba podmienić. Wytłumaczenie działania Kucanie podczas rzucania powoduje wydłużenie zasięgu. Jest to czasem trudne do wykonania, więc napisałem ten bind. W trybie extended+ postać biegnie do przodu, więc zasięg wydłuża się jeszcze bardziej. Zmiana zachowania spacji Tryby: Standard = normalny skok DuckJump = skok oraz kucanie w tym samym czasie DuckJump jest trybem domyślnym. Kliknij przypisany przycisk aby włączyć tryb normalnego skakania. alias "+changeduckjump" "duckjumpswitch_filter" alias "-changeduckjump" "pressjump" alias "jumpmode0" "bind space +jump;alias pressjump jumpmode1;clear;echo JUMP_MODE[__STANDARD__]; playvol buttons\blip1 0.4; reset_filter" alias "jumpmode1" "bind space +jumpduck;alias pressjump jumpmode0;clear;echo JUMP_MODE[__DUCKJUMP__]; playvol buttons\blip2 0.4; reset_filter" bind "<KEY>" "+changeduckjump" jumpmode1 Zmiana działania scroll'a Zmień sposób działania scrolla klikając jeden przycisk! Tryby: Zmiana broni. Strzelanie (użyteczne z TEC-9 ) Skakanie. (domyślne - do bhopu) alias "scrollmode_filter" "con_filter_text scroll" alias "+changescrollmode" "scrollmode_filter" alias "-changescrollmode" "changemode" alias scrollmode1 "bind mwheelup +jump; bind mwheeldown +jump; alias changemode scrollmode2; playvol buttons\blip2 0.5; clear; echo SCROLL_MODE[__JUMP__]; reset_filter" alias scrollmode2 "bind mwheelup invprev; bind mwheeldown invnext; alias changemode scrollmode3; playvol buttons\blip1 0.4; clear; echo SCROLL_MODE[__CYCLE_WEAPONS__]; reset_filter" alias scrollmode3 "bind mwheelup +attack; bind mwheeldown +attack; alias changemode scrollmode1; playvol buttons\blip1 0.4; clear; echo SCROLL_MODE[__ATTACK__]; reset_filter " bind "<KEY>" "+changescrollmode" scrollmode1 Net graph & tablica wyników Net graph jest bardzo użytecznym narzędziem, które pokazuje FPS, ping, tickrate, choke. Ten skrypt pozwala użytkownikowi zmieniać jego wyświetlanie. Ten skrypt jest ulepszoną wersją bindu dostępnego już w Internecie. Włączanie i wyłączanie net grapha ma opóźnienie, dlatego ta zoptymalizowana wersja zamiast włączać i wyłączać ustawia jego lokalizację poza ekranem. Tryb 1 NetGraph jest widoczny pod tabelą wyników po wciśnięciu TAB. Tryb 2 NetGraph jest zawsze widoczny. net_graphproportionalfont "0" net_graphpos "2" alias +scorenet "+showscores; net_graphheight 200; net_graph 1;r_cleardecals;" alias -scorenet "-showscores;net_graphheight 2000;" alias "netgraphswitch_filter" "con_filter_text netgraph_mode" alias "+changenetgraph" "netgraphswitch_filter" alias "-changenetgraph" "enablesc" alias "showc0" "bind TAB +scorenet; net_graph 0; playvol buttons\blip2 0.4; alias enablesc showc1;clear;echo NETGRAPH_MODE[__SCOREBOARD_ONLY__]; reset_filter" alias "showc1" "bind TAB +showscores;alias enablesc showc0; net_graphheight 64; net_graph 1; playvol buttons\blip1 0.4;clear;echo NETGRAPH_MODE[__ALWAYS_SHOW__]; reset_filter" bind "<KEY>" "+changenetgraph" showc0 Zmień "showc0" w ostatniej linijce na "showc1", jeżeli chcesz mieć net grapha zawsze widocznego po starcie CS:GO. Zmień "net_graphproportionalfont" na 1 jeżeli rozmiar czcionki jest zbyt mały. Standardowy celownik Celownik dla granatów Skrypt Ten bind jest stworzony specjalnie pod mój celownik. Aby działał z Twoim celownikiem musisz zmienić wartości w kodzie. alias "crosshairmode_filter" "con_filter_text crosshair" alias "+changecrosshair" "crosshairmode_filter" alias "-changecrosshair" "changecrossmode" alias crossh0 "playvol buttons\blip2 0.4; cl_crosshairsize 2; cl_crosshairgap -2.5; alias changecrossmode crossh1 ;cl_crosshairthickness 0.5; cl_crosshair_drawoutline 1; clear; echo CROSSHAIR_MODE[__STANDARD__]; reset_filter" alias crossh1 "playvol buttons\blip1 0.4; cl_crosshairsize 5000; cl_crosshairgap -10; alias changecrossmode crossh0; cl_crosshairthickness 0.5; cl_crosshair_drawoutline 0; clear; echo CROSSHAIR_MODE[__GRENADE__]; reset_filter" crossh0 bind "<KEY>" "+changecrosshair" Czułość myszy Zmiana czułości w małym zakresie bez otwierania ustawień. Domyślna jest "3.7". alias "sensitivity_filter" "con_filter_text sensitivity" alias "+sens" "sensi_filter" alias "-sens" "sswitch" alias "sens_0" "playvol buttons\blip1 0.4; sensitivity 3.66; clear; echo SENSITIVITY[__3.66__]; alias sswitch sens_1; reset_filter" alias "sens_1" "playvol buttons\blip1 0.4; sensitivity 3.68; clear; echo SENSITIVITY[__3.68__]; alias sswitch sens_2; reset_filter" alias "sens_2" "playvol buttons\blip2 0.4; sensitivity 3.70; clear; echo SENSITIVITY[__3.70__]; alias sswitch sens_3; reset_filter" alias "sens_3" "playvol buttons\blip1 0.4; sensitivity 3.72; clear; echo SENSITIVITY[__3.72__]; alias sswitch sens_4; reset_filter" alias "sens_4" "playvol buttons\blip1 0.4; sensitivity 3.74; clear; echo SENSITIVITY[__3.74__]; alias sswitch sens_0; reset_filter" sens3 bind <KEY> "+sens" Bindy audio Wycisz kolegów. Kliknij przycisk aby wyciszyć resztę teamu. voice_enable 1 alias "voice_filter" "con_filter_text voice" alias "+disablevoice" "voice_filter" alias "-disablevoice" "voice_chat" alias "voice_chat" "chat_0" alias "chat_0" "voice_enable 0; playvol buttons\blip1 0.4; alias voice_chat chat_1; clear; echo VOICE_CHAT[__MUTED__]; reset_filter" alias "chat_1" "voice_enable 1; playvol buttons\blip2 0.4; alias voice_chat chat_0; clear; echo VOICE_CHAT[__UNMUTED__]; reset_filter" bind <KEY> "+disablevoice" Zmień głośność gry. Użyj "[" aby ściszyć, "]" aby zrobić głośniej. Aktualny stan jest pokazywany w lewym górnym rogu ekranu. bind "]" "+put_volume_up" bind "[" "+put_volume_down" alias "vol_filter" "con_filter_text VOLUME" alias "+put_volume_up" "vol_filter" alias "+put_volume_down" "vol_filter" alias "-put_volume_up" "vol_up" alias "-put_volume_down" "vol_down" alias "vol_up" "vol_.20" alias "vol_down" "vol_.20" alias "vol_0.0" "volume 0.00; playvol buttons\blip2 0.4; clear; echo VOLUME[______~MUTED~_______]0%; alias vol_up vol_.10; reset_filter" alias "vol_.10" "volume 0.10; playvol buttons\blip1 0.10; clear; echo VOLUME[##__________________]10%; alias vol_up vol_.20; alias vol_down vol_0.0; reset_filter" alias "vol_.20" "volume 0.20; playvol buttons\blip1 0.20; clear; echo VOLUME[####________________]20%; alias vol_up vol_.30; alias vol_down vol_.10; reset_filter" alias "vol_.30" "volume 0.30; playvol buttons\blip1 0.30; clear; echo VOLUME[######______________]30%; alias vol_up vol_.40; alias vol_down vol_.20; reset_filter" alias "vol_.40" "volume 0.40; playvol buttons\blip1 0.40; clear; echo VOLUME[########____________]40%; alias vol_up vol_.50; alias vol_down vol_.30; reset_filter" alias "vol_.50" "volume 0.50; playvol buttons\blip1 0.50; clear; echo VOLUME[##########__________]50%; alias vol_up vol_.60; alias vol_down vol_.40; reset_filter" alias "vol_.60" "volume 0.60; playvol buttons\blip1 0.60; clear; echo VOLUME[############________]60%; alias vol_up vol_.70; alias vol_down vol_.50; reset_filter" alias "vol_.70" "volume 0.70; playvol buttons\blip1 0.70; clear; echo VOLUME[##############______]70%; alias vol_up vol_.80; alias vol_down vol_.60; reset_filter" alias "vol_.80" "volume 0.80; playvol buttons\blip1 0.80; clear; echo VOLUME[################____]80%; alias vol_up vol_.90; alias vol_down vol_.70; reset_filter alias "vol_.90" "volume 0.90; playvol buttons\blip1 0.90; clear; echo VOLUME[##################__]90%; alias vol_up vol_1.0; alias vol_down vol_.80; reset_filter" alias "vol_1.0" "volume 1.00; playvol buttons\blip1 1.00; clear; echo VOLUME[####################]100%; alias vol_down vol_.90; reset_filter" vol_1.0 Czat głosowy CS:GO Włącz lub wyłącz czat głosowy na klawiszu C. Teraz możesz włączyć "Press to talk" na C w zewnętrznym programie do komunikacji, a czat w CS:GO będzie dezaktywowany. ↓ - kliknij aby wyłączyć czat na C ↓ - kliknij ponownie aby przywrócić czat na C alias "speakvoice_filter" "con_filter_text EXTERNAL_VOICE_CHAT" alias "+teamstoggle" "speakvoice_filter" alias "-teamstoggle" "switchspeak" alias changespeak0 "bind c +voicerecord;alias switchspeak changespeak1;clear;echo EXTERNAL_VOICE_CHAT[_DISABLED_];reset_filter" alias changespeak1 "unbind c;alias switchspeak changespeak0;clear;echo EXTERNAL_VOICE_CHAT[_ENABLED_];reset_filter" changespeak0 bind <KEY> "+teamstoggle" Instruktor (stary tryb ninja defuse) [SPATCHOWANY] Ten bind pozwalał na łatwe zlokalizowanie bomby w smoke. "gameinstructor_enable 0" alias "instructor_filter" "con_filter_text GAME_INSTRUCTOR" alias "+changeinstructor" "instructor_filter" alias "-changeinstructor" "game_instructor" alias "instructorbind0" "gameinstructor_enable 0; playvol buttons\blip2 0.4; alias game_instructor instructorbind1; clear; echo GAME_INSTRUCTOR[__DISABLED__]; reset_filter" alias "instructorbind1" "gameinstructor_enable 1; playvol buttons\blip1 0.4; alias game_instructor instructorbind0; clear; echo GAME_INSTRUCTOR[__ENABLED__]; reset_filter" "instructorbind0" //disabling by default bind "<KEY>" "+changeinstructor" Instruktor jest domyślnie wyłączony. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Weteran Asken Opublikowano 28 Kwietnia 2020 Weteran Autor Weteran Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2020 * Nie zgadzasz się z werdyktem? Reportuj ten post a moderator rozpatrzy go ponownie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi