Weteran JOK3R Opublikowano 25 Listopada 2021 Weteran Weteran Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2021 Witam. Część osób mnie zna, kojarzy inni zadają sobie pytanie kim jestem i co tutaj robię, a więc wypadało by opowiedzieć trochę o sobie! Na imię mam Adrian i liczę sobie lat 22. Z wykształcenia wynika, że jestem kucharzem oraz technikiem żywienia jednak nigdy nie nie czułem tego na tyle żeby iść dalej w tym kierunku Mimo swojego młodego wieku jestem ojcem dwóch wspaniałych chłopaków a mianowicie Gabrysia i Wojtka Pochodzę i mieszkam w mieście może ktoś z Was kojarzy, chociaż wątpię xdd Jakim jest Ostrowiec Świętokrzyski Na Road2Skill pełniłem kiedyś funkcję administratora jednak ze względu na brak porozumienia z jednym z Właścicieli zrezygnowałem i krążyłem to tu to tam aż ostatecznie los dał mi szansę na powrót z czego wbrew pozorom jestem jednocześnie zadowolony oraz zestresowany. Osoby które mnie znają wiedzą, że zawsze staram się dawać z siebie maksimum jestem osobą zdeterminowaną i zawsze dążę do celu jaki sobie postawiłem i zwyczajnie nie ma dla mnie rzeczy niemożliwych! Po uzgodnieniach z @ Mike.do moich priorytetowych zadań będzie należeć odbudowa serwerów pod grę Counter-Strike 1.6, zaczynając od modu jakim jest JailBreak a i rozważane jest postawienie także serwera Zombie Mod o czym będę informował Was na bieżąco.. Mam nadzieję, że są z nami gracze kultowego 1.6 i będą oni odwiedzać również te serwery Myślę że wszystkie najważniejsze podstawowe informację wymieniłem w razie jakby ktoś miał pytania śmiało może skontaktować się przez steam, forum, gadu gadu oraz dla bardzo zainteresowanych jest możliwość kontaktu przez messengera hah xd Pozdrawiam i dziękuję za ponowne zaufanie i danie mi szansy na stanowisku administratora! Jestem przekonany, że nasza współpraca będzie przebiegała bez większych problemów. 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...